onsdag, december 14

Social Onsdag

Började dagen med fika, secondhand shopping och mysig promenad med Josefine i Covent Garden.

Josefine började jobba vid fem, så strax innan fyra skildes vi åt. Hon mot jobbet och jag för att möta upp Maria. Vi drog till Nando's för att käka kyckling. Där satt vi i flera timmar och pratade innan jag åkte för att möta upp David efter jobbet, som för tillfället sitter mitt emot mig i soffan och leker med min kamera. Ska bli intressant att se vad resultaten blir. Louise står i köket och steker pannkakor. Mycket bra avslut på en mycket bra onsdag!

Förresten glöm inte bort att läsa Josefines blogg, ni hittar den här.

3 kommentarer:

  1. Du kände ju inte Josefine när jag frågade sist ?? :O

    SvaraRadera
  2. En härlig ledig dag, som använts på bästa sätt! Väntar med spänning på resultatet!
    Kram mamma

    SvaraRadera