måndag, december 19

Jul i vår stuga


Vi har äntligen fått en gran! Min första år i London med en julgran och jag är superlycklig. I granen hänger Totoro och under den ligger den första juklappen, från mig till David. Jag har även placerat ut två tomtar. Både Louise och jag tycker dom är super mysiga men David är mer skeptisk. Vi är dock övertygade om att han kommer att tycka om dom så småning om.

Just de här tomtarna är handgjorda i Sverige av Åsa Götander, speciellt designade för Skandium. Vi har dom utspridda överallt i butiken och de är det allra första alla kunder lägger märke till. De finns i färgkombinationerna röd/grå, röd/vit, grå/grå, grå/vit, vit/vit samt i två olika storlekar. De är alla unika och har sin egna personlighet vilket gör dem ännu mer speciella. Det är nästan så att det är tomten som väljer dig när du köper en, sån kärlek är det, och det gillar jag.

2 kommentarer:

  1. Tomtarna är super mysiga !!!! Tänk va´avstressande att bara sitta och "tulla" på deras skägg!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Merry Christmas, God Jul på er i London!!!
    annki, mikael å marcus!

    SvaraRadera