lördag, december 24

Förberedelser


Idag har det jobbats för min del, men det var en kort och bra dag. De mesta av folket som bor i Knightsbridge har rest bort under jul så vi hade inte särskilt många kunder den korta stunden vi hade öppet. 

När jag kom hem hjälpte David mig med att laga mat. Äkta svensk julmat med Jansson's och köttbullar, men vi väntar tills imorn med att äta den, samt med att öppna klapparna. Det är lite ovant med vad man är van vid, men det är okej. Bara man är med den, de, man älskar spelar ingen roll vart man är, och vad man får. För två år sedan åkte jag från ett jättekallt och snöigt London till ett ännu kallare Sverige den 23 december bara för att få vara i Sverige med mina föräldrar, bröder och far- och morföräldrar, förra året kom min familj till London och iår är jag kvar återigen, fast denna gången är det bara jag och David. 

Klapparna ligger under granen, maten är fixad och vi har varandra. Vad kan vi mer behöva? God Jul på er!

1 kommentar:

  1. Härlig början på er första jul tillsammans!!
    Ta vara på varandra och mys!
    Julkramar mamma

    SvaraRadera