lördag, november 1

Främling

Igår var jag på kalas hos Anton. Mycket mysigt. Vi spelad brännboll i mörkret, gav Bibelord till "bus eller godis barn" och spelade in en låt. Efter många om och men bestämde vi oss tillslut för att spela in Carolas Främling. Hooked on a feeling med Björn Skifs låg också högt på listan.
Det var enmycket trevlig kväll med goda vänner och glada skratt. Hoppas att Du Anton hade en trevlig kväll, det hade i alla fall jag. Det får jag tacka er - Robin, Anne-Sophie, Heléne, Vanja, Johan, Viktor, Johan och Anton - för. TACK!

Idag är det sista dagen Eric är hemma. Imorn åker han tillbaka till Växjö. Det kommer att bli tomt nu igen när man har vant sig att ha honom hemma.
Det var tänkt att vi skulle åka till Baldersnäs idag på julmarknad, mys. Men jag vet inte vad som händer. Det verkar inte bli så i alla fall. Jag känner i alla fall för att göra mig iordning och inte bara ha thights och mega t-shirt på mig idag. Håret måste också fixas lite. Men det är bara kul.

Imorn blir det två timmars träning istället för en. Ska träna fortsättningsgruppen också. Dom blev för många i den gruppen som Carolina har så den har blivit delad i två. Sen träning är det också, 18.00-20.00. Men det är bara gött. Bättre det än att den ligger mitt på dan. Nu ska jag fixa mig lite, så att jag känner mig fräsh. Tjingling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar