onsdag, oktober 29

Is the fire of hesitation burning bright?

Vad ska jag göra? Vad ska jag ta mig till?
Häromdagen hade jag ett seriöst samtal med en vän jag inte träffat på ett tag. Det behövdes kände jag och nu vet jag vad jag måste göra. Samtidigt som det kändes otroligt skönt att prata med någon om detta så fick samtalet mig att bli lite ledsen. Eftersom att jag tror att det inte kommer att bli som jag vill. Men att prata med honom var ändå det bästa på väldigt länge, så det ledsna humöret varade inte länge.

Igår var jag på Boda Borg. Det var härligt. En äventyrsdag med vänner som fick mig på andra tankar. Underbart! Att åka i en buss full av små uppspelta ungar är dock ingenting jag rekomenderar. Trots allt ljud lyckades jag att koppla av och varva ner själv den sista biten på väg hem med iPoden i öronen, Karl i knät och Robin som kudde. Det kanske låter konstigt, men det var det inte. Helt normalt alltså.

Inatt vaknade jag vid 04.00 - snåret och att somna om var helt hopplöst. Jag hade ont av magkatarren, mådde illa och var skittrött. Andra natten irad det är så här nu. Attans! Jag har inte haft sömproblem sen innan jag var i Rom. När jag väl lyckades med att somna om drömde jag en mindre trevlig dröm, som jag faktiskt håller för mig själv. Kan hända att jag berättar för den inblandade, men annars ingen. Detta betydde att jag var en aningen depp och ledsen när jag slutligen vaknade, men då hörde jag min telefon komma till liv i form av ett sms. Det var Anna som berättade att hon är tillbaka i Sverige. WOHO! Helt plötsligt mådde jag mycket bättre, jag har saknat henne så <3

1 kommentar:

  1. Behöver du snacka, finns jag. Men det vet du ju redan :)
    Stor kram!

    SvaraRadera