måndag, november 3

save the best for last

Nu har jag ändrat design på bloggen - igen. För typ 175:e gången. Blir helt enkelt inte nöjd. Därför bestämde jag mig förut för att ha den helt vit och tråkig för ett litet tag. Väldigt trist jag vet. Men jag orkar inte bry mig. Det är innehållet som är det viktigaste eller hur? Lite snyggt tycker jag annars att det är. Vitt är en färg jag gillar, stilren och snygg, men nu har jag ändrat igen. Viktor har lovat mig att han ska göra en personlig och snygg design till mig när han har tid. Hoppas att det blir snart.

Nog om det. Imorn var det meningen att jag skulle hjälpa Maria med matte, men hon var tvungen att avboka tiden så vi tar det på onsdag istället. Eric har åkt tillbaka till Växjö och Joacim är tillbaka i skolan. Det känns väldigt tomt här hemma måste jag erkänna.

Helgen som kommer är fullspäckad med saker som händer - det är konfa.helg, Popcorn på lördag med Robin och Heléne, biskopsvisitation, medverka på gtj i Åmåls kyrka och träning. Jag kommer att vara helt slut. Som tur är har jag ingen skola att gå till på måndag.

All of the nights you came to me
When some silly girl had set you free
You wondered how you'd make it through
I wondered what was wrong with you
Dagens låt: Save the best for last - Vanessa Williams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar