lördag, oktober 25

I guess it's time I run far, far away

James Blunt is da shit!
Jag har skrivit en hel del i denna blogg om mina tankar vad gäller mitt liv efter studenten. Hittills har jag inte kommit fram till vad jag vill göra. Hittade lite små saker här och där som verkade intressanta. Men att vara borta från Sverige i fyra år har jag komma att tycka är lite för mycket, samtidigt som jag inte tycker det. Men att vänta fyra år innan jag söker till högskola/universitet tycker jag däremot är för mycket. Nu verkar det i alla fall som att allt går åt rätt håll, hittade en sida på internet som verkar perfekt för mig. Som det ser ut nu så är jag kvar i Åmål och någon gång efter nyår åker jag. Förmodligen slutet av februari. Mer får ni inte veta just nu, men håll ut kära vänner. Det kommer mer!

1 kommentar: