torsdag, oktober 23

out of my mind

oh ja det stämmer. Visste ni inte det? Om inte så vet ni det nu. Förresten så heter låten som jag lyssnar på Out of my mind, därav rubriken, som blev en låttitel idag igen. Har kommit på att döpa mina inlägg efter låten jag lyssnar på, kanske inte alltid låttiteln men i all fall en strof ur låten.

Vart tog solen vägen? När jag vaknade imorse var det strålande solsken ute. Vart har det tagit vägen? Nu när jag tittar ut ser jag gråa moln. Himla trist. Idag får det bli ett tråkigt blogg-inlägg känner jag. Har inget att blogga om för tillfället. Men det kanske kommer senare? Jag ger i alla fall ett STÖRSTA GRATTIS till min barndomsvän Anna som tog körkort idag! Jag fick förresten en ny parfym av min mormor igår, jag var i behov av en och vad hade inte hon i sin gömma - jo en oöppnad parfymflaska. Jag tycker den luktar gott faktiskt, men frågan är om den inte är lite tantig. Så jag har gått omkring hela förmiddagen och funderat på om jag luktar tant eller inte, men jag har kommit fram till att jag skiter i om jag luktar tant eller inte. Så det så. Ikväll är det kör. Jippie, det ska bli kul, hoppas jag. Vi ska nog öva inför mässan vi medverkar på den 9 november i Åmåls Kyrka. Då tycker jag verkligen att du ska gå till kyrkan, även om du inte brukar göra det - just do it! Dessutom så kommer biskopen att vara med på mässan. Det får du inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar