måndag, oktober 20

Höstrusk

Åh vad allt är bra! Hade en mindre bra dag i torsdags dock. Ni vet en sådan där dag då man inte kände sig i topp, trotts att allt är jätte bra. Men sedan hände något. Helt plötsligt löste sig allt och nu känns det bättre än på länge. Trotts att jag aldrig mått bättre har det varit en liten sak som legat och grämt, men nu verkar det ha löst sig och jag kan inte vara gladare. Att Du är glad och lycklig gör att jag är glad, lycklig har jag varit länge.

Har inte bloggat på hela helgen, har faktiskt inte suttit vid datorn på hela helgen heller. Gött mos! Helgen som gick var första helgen för de nya konfirmanderna, och där med första helgen för de nya ledarna. Allt gick fint och det flöt på bra tycker jag. Kanske kunde ha gått lite bättre när vi lekte, men det funkade i alla fall.

Idag har det varit riktigt riktigt höstväder ute. Urg urg. Just nu känner jag mig lite trött och frusen. Funderar på att sätta på en mysig film och lägga mig under täcket. Men nu kanske jag inte ska se Mamma Mia. Har sett den några gånger för mycket kanske, men ändå inte. Haha, den är så himla bra att jag aldrig kommer att få nog av den känns det som. I och med att jag sett den har jag också kommit fram till att Pierce Brosnan är en riktigt karl, vilket jag aldrig trodde att jag skulle säga. Eftersom att jag tycker att han inte är särskillt bra som agent 007. Men till slut var jag tvungen att erkänna det för min vän Jenny, och som svar fick jag att hon har vetat om det länge, att han är en riktig karl alltså. Jo jag vet att han är gammal, så inga kommentarer om det tack! Haha. Dessutom så är nyinspelningarna av låtarna mycket bättre än orginalen. ABBA är duktiga, men Meryl Streep och gänget är bättre!

1 kommentar:

  1. Meryl Streep är bäääst, jag älskar henne! & jag älskar hela filmen, det är bäst!

    SvaraRadera