torsdag, oktober 2

Hej då september!

Igår var det första oktober, vilket betydde Gustaf 19 år. Grattis grattis, igen! Jag var först med att säga grattis. Woho, tio poäng till mig! Var längesen jag träffade han och John nu. Alldeles föööör längesen. Som tur är så är det lägertajm i helgen; Stora Strand - världens bästa plats! <3
John kommer dit, Gustaf är mera kryptisk av sig och säger "vi får se", men jag tror det betyder att han kommer. Typiskt Gustaf att överraska ;). Dessutom kommer massa andra människor jag inte träffat på jätte länge! Så Rebecca är glad, trots att hon avskyr sitt hår och sina kläder. Urg. Trivs inte i något längre. Blä blä. Skulle verkligen behöva uppdatera garderoben. Eller byta ut den helt och hållet.

Just nu sitter jag här och skriver lite, har inte orkat de senaste dagarna. Har inte heller haft något att blogga om direkt. Vilket jag inte har nu heller.
Samtidigt som jag skriver kikar jag även på Beck, och njuter av Persbrandts otroliga snygghet. Jag kan faktiskt göra flera saker samtidigt - jag är tjej. Min bror kom in i mitt rum för att kolla med mig, men han somnade så han ligger här och sover bakom mig den sötnöten.

Om lite mindre än två timmar är det dags för kör. Idag känner jag faktiskt för att gå på den. Hoppas vi sjunger några roliga låtar, de senaste gångerna har vi mest övat tråkiga. Kanske blir en kul bilfärd med Anna och Robin efteråt också? Vi har förresten fått en ny bästa vän. Han äger, och jag kan verkligen inte sluta skratta åt det! xD Jag längtar till november!

1 kommentar:

  1. Jag längtar också till november.. ;P hihi <3

    SvaraRadera