tisdag, september 30

Rebeccas "nya" liv

Japp, så är det. Rubriken ljuger aldrig. Igår började jag mitt nya liv, där jag ska försöka leva ett sundare liv och också äta mer korrekt, det senaste vid ungefär samma tidpunkt varje dag. Allt bara för att min mage, och jag ska må bättre. Så här ser en dag ur Rebeccas liv ut, OBS! alla tider är ca-tider:

8.30 - Väckarklockan ringer
9.00 ~9.15 - Går upp för att äta frukost. Bestående av smörgås och te.
9.55 - Går på en promenad genom stan. Kikar i skyltfönster etc. Fortsätter sedan runt hamnen.
När jag kommer hem igen beror på hur lång tid jag stannade på stan. Idag var jag hemma betydligt tidigare än igår. Dels berodde det på att jag stannade till i diverse affärer igår, plus att vädret var sämre idag. Vid hemkomsten tar jag in posten om den har kommit, duschar och kopplar av en stund. Efter duschen lagar jag mat, och sen sätter jag mig vid datorn eller pysslar med annat. Därefter blir det eftermiddags/kvälls aktiviteter beroende på vilken dag det är, t.ex KU, kör, confirmed.

Läggdags mellan 22.00 och 23.00. Läser även en bit ur Bibeln innan lampan släcks. Jag ska försöka att hålla mig till detta schemat, ska bli intressant och se hur länge jag klarar det.

Tjingeling på er, nu ska jag se på film i höstrusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar