tisdag, september 23

Planerat men oplanerat

På schemat idag står det diverse saker:
- Matte med Maria
- Möte med de nya konfirmandledarna
- KU, gissa vad vi ska göra - jo BAKA! Fyy.. det har vi väl aldrig gjort förr ?
Maria har jag redan träffat, och vi räknade Algebraiska metoder för ekvationslösning. Underbara Matte B, kan inte fatta att det är snart tre år sedan jag läste den kursen. Tiden går verkligen fort! Men hon fick köra hem mig för jag har någon hemsk jätte-ont-i-magen känsla jag aldrig haft förr. Påminner lite om det jag hade i somras, men det var ju mjölkens fel, och det har jag ju slutat dricka eftersom jag inte tål det. Så mjölk kan det inte vara den här gången. Jag misstänker att det är någon form av träningsvärk, vi gjorde sit-ups på en lära-länna-lek i fredags. Så det är nog därför - hoppas jag på i alla fall.

Nu ska jag ta och laga mig lite mat tror jag. Blir nog till att värma färdig kycklingpanna, mums. Det är verkligen gott. Åt det första gången hemma hos min barndomsvän Anna. Och sedan dess har det funnits i vår frys också. Ska förresten leka med henne nästa vecka - det var inte igår. Det ser jag fram emot.

Här hade jag tänkt ha en bild på mig och AnaBanana men jag hittar inte mina skivor och datorn är allmänt konstig just nu så det blir inte så. Arg är jag också - men det är inte bara därför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar