onsdag, september 24

Favorit (?) i repris

Hittills har det inte hänt något som är värt att skriva om. Därför gör jag en lista jag redan gjort. Orkade inte leta upp någon annan. Lat som jag är.

senaste:
1. mening du sa: Jag har inte pratat med någon idag, men jag sa säkert "Hej då" i sömnen när Joacim gick till skolan, det brukar jag göra.
2. personen du pratade med: se föregående.
3. du fick sms av: Robin
4. du kramade? : Robin
5. kläder: Gröna linnebyxor, svart linne, grå kofta och vit sjal.
6. bättre än igår: vädret ? ;P och inget bråk med lillebror.. än.

imorgon:
7. är det: Torsdag
8. planer: inga än så länge, eftersom kören är inställd. Men en promenad blir det nog i alla fall.
9. favorit: njuter förhoppningsvis fortfarande av Persbrandts framträdande på tv ikväll. Och så har Jenny kommit hem :)
10. nummer: 25
11. färg: Orange
12. årstid: höst <3

frågor och svar:
13. saknar du någon? Ja
14. humör för tillfället: glad :D
15. det första du gjorde i morse: Kollade på klockan
16. vad åt du sist? : Smörgås
17. vad irriterar du dig på?: ganska mycket, tyvärr.
19. vem tänker du på just nu? min lillebror Eric <3
20. tror du att personen tänker på dig med?: klart han gör ! (A)
21. vart reste du sist? : Stora Strand
22. vad gjorde du igår kväll? : var på KU.
23. liknar du din mamma eller pappa? : mamma
24. ler du ofta? : Ja det vill jag nog påstå att jag gör
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? : Beror på.
27. i vems säng sov du i natt?: I min egen.
28. vilken färg har din tröja? Grå

Sist gång jag gjorde denna listan undrade jag vart fråga 18 var, och det undrar jag fortfarande. Bara så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar