tisdag, maj 20

Äntligen!

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN KAROLINA!
Nu är det gjort, jag har haft mitt sista prov i Kemi någonsin! Provet gick ganska ok, det kan ha gått jätte bra eller så gick det jätte dåligt. Den som lever får se. Känns i alla fall sååå skönt att ha det gjort. Nu är det "bara" fysiken på fredag kvar, och en examinationsuppgift i Svenska B och ett prov i mikrobiologi "/

Ikväll blir det i alla fall avkoppling i form av Bäbispromenad ^^, skriver nog lite om den sen kan jag tänka mig.

Behüte mich Gott, ich vertraue dir,
du zeigst mir den Weg zum Leben.
Bei dir ist Freude, Freude in Fülle.

Rosiga kinder och sönderbränd näsa - Taizé 2008 <3
Stor saknad.


1 kommentar:

  1. TACK :)

    "Bevara migGud, jag behöver dig.
    Du öppnar en väg till livet.
    Hos dig finns glädje, fullkomlig glädje."

    wihoooo!! Går att sjunga på samma melodi :)

    SvaraRadera