tisdag, maj 20

Trevlig kväll my ass!

Tidigare idag bara längtade jag för att få komma till KU och få träffa alla, men nu känns det bara blä. Kvällen var jätte bra, mysig å trevlig på alla sätt men ändå ville jag bara hem och gråta. Vet inte varför men jag trivdes inte på KU idag :'( Men man har sånna dagar titt som tätt då man inte trivs någonstans. Inga av dem som var med på KU idag ska ta åt sig på något sätt, ni lyser alltid upp min vardag! <3 Det är bara jag som har en dålig dag där inget går min väg.
Allt har vart så himla bra de senaste månaderna, jag har aldrig mått bättre så det här var väl bara väntat.
Ta hand om er små änglar, kom och krama mig!

2 kommentarer:

  1. Jag ger dig kramar i määäääängder!!!
    KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM till världens bästaste Rebbis!! Jag vet, ibland har man bara såna där dagar, de går över, även om det inte känns så för stunden.
    KRAAAAAAAM igen!

    SvaraRadera
  2. Skickar en massa kramar till dig!

    SvaraRadera