onsdag, februari 1

Pressansvarig

Nu var det ett tag sedan det hände något här. Men en död blogg betyder väl att desto mer händer i livet. Eller? Så är det i alla fall i mitt fall. På jobbet är det mer än vanligt, vilket det finns fler anledningar till. Folk som slutar, folk på semester samt folk som blir förflyttade. I förra veckan blev en kille i vårt team flyttad till Marylebone. Otroligt tråkigt tycker jag eftersom denna killen var mycket trevlig och hjälpsam, precis som en kollega ska vara. John som han heter, var även pressansvarig för Skandium. En tjänst jag hjälpt honom med några få gånger då han inte vart på jobbet eller då lånen varit stora, så nu när denna platsen stod tom fick jag förfrågan om jag ville ta över som pressansvarig. Självklart tackade jag ja! Att vara pressansvarig innebär att när tidningar så som ELLE Decoration, Wallpaper* samt andra inredningstidningar behöver material till diverse photo shoots ordnar jag det åt dem. Självklart tar inte detta upp hela min tid på jobbet, jag utför fortfarande alla dagliga arbetsuppgifter precis som alla andra bara det att jag har ett till ansvarsområde. Jag är jätte glad för detta, det kommer att bli en kul utmaning!

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Vilket härligt liv du har!! Spännande utmaningar med jämna mellanrum.
    Stor kram mamma

    SvaraRadera
  2. Grattis Vännen, du är såååå värd det!

    SvaraRadera