onsdag, november 16

Press event

Lovade mig själv, och er, att hålla jobbet borta från bloggen. Men som med mycket annat är det lättare sagt än gjort. Kan liksom inte riktigt låta bli, när jag trivs så himla bra. Ibland kan jag inte förstå att det är sant, att jag tog steget och lämnade PAUL. Det var inte lätt, men varje morgon när jag vaknar och tänker på vad som väntar mig på jobbet vet jag att jag gjort rätt. Att vandra omkring bland dessa möbler och inredningsobjekt är rena paradiset.

Idag hade vi ett Press Event. Det är en dag när vi ställer ut alla nya produkter som kommer att släppas till våren och journalister från olika tidningar får komma och gå som dom vill under dagen för att titta på dessa produkter. Tjejerna från kontoret som höll i eventet hade gjort det jätte mysigt och hemtrevligt på nedervåningen, plus att dom bjöd på Mini Macarons från PAUL. Själv spenderade jag dagen med att packa upp en leverans som kom igår. 15 kartonger med tändstickor och servetter, där varje tändsticksask var inplastad i en hemsk plast som fick den söta lilla lådan att se tacky ut, men jag ska inte klaga. Jag älskar mitt jobb, kollegorna är underbara och vi fick nya numret av ELLE Decoration gratis. Men det som gör att jag verkligen älskar mitt liv, älskar att leva, är att jag varje dag får komma hem till min David, och sova bredvid honom varje natt. Det är allt jag någonsin kunnat önska mig.

1 kommentar:

  1. Märks att du trivs som fisken i vattnet. Det riktigt sprudlar om dej! Tänk vad det kan bli när man vågar, som du, att göra förändringar i sitt liv!! Kram mamma

    SvaraRadera