tisdag, november 1

Nytt jobb, nya möjligheter

Bildkälla: Skandium
Gårdagens CV inskickande gick suveränt! Blev uppring igår på eftermiddagen, men talade endast om det för David och Louise, ville liksom inte få upp hoppet om allt sedan skulle skita sig. Hade intervjun tidigare imorse och fick besked nu på eftermiddagen. Börjar redan på torsdag. Super spännande! 

Jag kommer alltså att befinna mig här. Det är ett brittiskt företag vid namn Skandium som säljer skandinaviska möbler och tillbehör. Butiken jag kommer att vara i ligger på Brompton Road, om det inte säger dig något ligger det på samma gata som Harrods. Bäst av allt är att dom säljer påsar med Frazer choklad, som bland annat innehåller Geisha. Och att jag har staff discount. Nu ska jag köpa mig en Orrefors skål! 

6 kommentarer:

  1. Gud va kul! Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Woho! Grattis! =D

    SvaraRadera
  3. Staff discount ! Shit vad vi kommer shoppa möbler då när vi kommer ! :D

    SvaraRadera
  4. Så glad för din skulla hjärtat!!!!

    SvaraRadera
  5. Va kul för dej!! Härlig miljö med nya utmaningar!
    Mamma

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt! Underbart!

    SvaraRadera