måndag, september 19

Nyfrisserad


Jag skäms nästan när jag säger att senaste gången jag var hos frisören var förra året. För mig är det alltid såatt när jag väl bestämmer mig för att klippa mig vill jag göra det med en gång, inte vänta fler dagar eller veckor innan man får tid. Därför gick jag igår till Supercut vid Westfield. Det är en kedja man inte behöver boka tid innan man går, man kan inte ens boka tid innan. Jag har aldrig testat det förr, men jag tänkte ta mig en shoppingrunda efteråt så det passade perfekt! Vanligtvis brukar jag gå till ett ställe på Baker St, måste säga att jag ändå föredrar det. Dock var Supercut helt ok och jag är mycket nöjd med mitt klipp. Inget hemskt trassel kvar i topparna. Har inte bestämt mig än för om jag ska blåsa det fint och rakt efter varje gång jag tvättat det eller om jag ska låta min lockar ta över, jag tror jag röstar för lockarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar