måndag, september 19

Massa saker rikare, massa pengar fattigare



Oj vad jag har bränt pengar. men OJ så fasligt jd jag är! Om det är någon gång jag har tålamod att shoppa på Oxford Street är det måndag morgon precis när affärerna har öppnat. Man är så gott som ensam, klart man inte är men det känns nästan så. 

Jag var på jakt efter vanliga, casual, jeans som går att ha till allt. Eftersom mina lår och min rumpa inte riktig är proportionella jäntemot varandra är det inte alltid så lätt. Om dom sitter bra på ett ställe är det oftast alldeles för pösigt på ett annat. Efter mnga om och men fann jag dom. Mina dröm jeans! Shiet så bra dom satt. Överallt! Blev till och med så kär i dom att jag införskaffade två olika nyanser, en ljusare och en lite mörkare. Och tjejen som hjälpte mig var så himla söt och snäll! På Only hittade jag även fyra toppar; två vita, en denim och en grå. På min korta, men ooooohh så effektiva shoppingrunda inhandlade jag även en topp från Mango, två stjalar (en ljusrosa & en multifärgad), trosor och strumpor från H&M för att avsluta med vita fräscha (som inte kommer att vara lika vita när hösten är över) Converse från Office. 

Alla som känner mig vet att jag oftast går i bruna/militärgröna färger men på den senaste tiden har jag blivit så fasligt trött på dem! Färgerna här ovan känns nu mer som mig, och jag ska njuta av varje sekund när jag senare rensar ur min garderob ytterliggare en gång iår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar