måndag, september 1

Så var det måndag igen...

Precis vad titeln säger - så var det måndag igen. Och inte bara ny dag och ny vecka utan också ny månad. 1 september idag, Grattis Sonja på 16 års-dagen! :)
Jag har just kommit hem från en trevlig promenad med Jenny. Vi gick till Nötön och tillbaka. Riktigt härligt att vara ute och röra på sig lite. Perfekt väder var det också, och är fortfarande.

Helgen började bra, men slutade desto sämre. I fredags var jag nere på Åmålshäja med Anna, Alex och Marie. Det var mycket trevligt. Vi lyssnade på talangjakten. Det var allt från fyra åriga små flickor till 15 åriga tjejer och pojkar. Speciellt tyckte jag om de två systrarna som sjöng Pillutta dig ur Madicken. Det var gulligt tycker jag.
I lördags kväll var jag hemma hos Annso. Där var också Anton. Vi passade Annsos lillasyster Saga, titta på Björnbröder och pratade. Det var en mycket trevlig kväll. Och igår.. ja du. Utav respekt så tänker jag inte ens skriva något om det. Men jag är ändå jätte ledsen att det skulle sluta så här.

1 kommentar: