torsdag, juli 3

Myror...

Oops! Jag glömde berätta i förra inlägget och orkar inte knö in det någonstans i det så jag skriver här att min resväska invarderades av myror! :S Blä. Det var inte alls kul.
Jag, Gustaf, Ullastina, Emil, Niklas och många fler var på det otroligt trevliga partystället Funky Buddha som låg på campingen. Efter en stund bestämde vi oss för att ta en promenad, jag och Gustaf. När vi precis kommit utanför hör jag en stressad Anne-Sophie komma springandes och ropa
- REBECCA! Du måste komma NU din resväska är full i myror! Anton håller på att vädra dina kläder medans Viktor sprayar med hårspray. Dom dör med en gång!!!

ja inte blev det någon promenad för min och Gustafs del inte. Det blev till att vädra väskan och ha kläderna på stolar den natten för att väskan skulle torka. Ett stort tack till er som hjälpte mig!

1 kommentar: