tisdag, juni 3

Lista, snodd av Viktor

senaste:
1. mening du sa: Jag ska göra den som Viktor gjorde.
2. personen du pratade med: Karolina
3. du fick sms av: Robin
4. du kramade? : Nettan, min morbrors flickvän.
5. kläder: Svarta shorts, ljusblått linne och grå kofta
6. bättre än igår: hmm ? gårdagen var bra. Det har även dagen varit idag.

imorgon:
7. är det: Onsdag
8. planer: handla inför champangefrukosten med John, Elin och Gustaf, grillkväll hos Jocke, pynta lastbil.
9. favorit: Säkert något läckert citat som jag skickar till Viktor som han sedan skrattar otroligt mycket åt, och tycker att jag är jätte rolig.
10. nummer: 3
11. färg: Jaa du.. ?
12. årstid: Sommar!!

frågor och svar:
13. saknar du någon? Ja
14. humör för tillfället: Otroligt glad :D
15. det första du gjorde i morse: Kollade på klockan
16. vad åt du sist? : Pizza
17. vad irriterar du dig på?: inte så mycket för tillfället.
19. vem tänker du på just nu? Herr P
20. tror du att personen tänker på dig med?: Så klart!!
21. vart reste du sist? : Stockholm, utomlands var det Taizé, Frankrike.
22. vad gjorde du igår kväll? : dammade mitt rum och satt vid datorn.
23. liknar du din mamma eller pappa? : Vissa säger mamma och andra pappa
24. ler du ofta? : Ja det vill jag nog påstå att jag gör
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? : Beror på.
27. i vems säng sov du i natt?: I min egen.
28. vilken färg har din tröja? Grå

En sak undrar jag bara, vart är fråga 18 ?

1 kommentar:

  1. Du är mest lik din pappa tycker jag. Men på bilden från London är du oerhört lik din mor! :)
    PUZZZZZZZZZZ

    SvaraRadera