onsdag, juni 25

Bye bye Sverige!

Inatt bär det av, inatt mina vänner åker vi till Rom. Äntligen!
Det ska bli så trevligt och underbart.
Packat har jag inte gjort än, det börjar jag med ikväll klockan 21.00, samtidigt som jag ser på den första semifinalen i fotbolls-EM mellan Turkiet och Tyskland. Jag måste även införskaffa ett par nya fina sommarskor. Vilket måste vara det sämsta man kan göra innan en resa, köpa ett par nya skor dagen innan man åker. Då kan man med gläjde säga "Hej hej skavsår!". Idag är det tänkt att vi ska jobba, plantera om krukväxter i församlingshemmet. Men än så länge är det bara jag, Gustaf och Erika här, och dom sover i soffan bakom mig. Var är alla? Och var är Hjalmar?

Igår köpte jag en ny bikini. Yay, jag hoppar av glädje. Det är något jag skulle gjort för lääängesen. Nya flip-flop blev det också, men nu får det inte bli något mer köpande för min del innan Italien. Skorna jag ska införskaffa betalar mamma ;)

Adios Sverige, vi syns på onsdag!

2 kommentarer: