söndag, maj 18

Jag älskar er! <3


Helgen har varit helt underbar!
KS, vi har spelat två helt underbara Memoryspel, vilket ett var helt seriöst. Det gjorde vi till personalen i Åmåls församlingshem för att vi tycker om dom så mycket, i alla fall de flesta.

Orden räcker inte till för att skriva om denna trevliga helg.
Just denna dag började med en Anna som kom springandes "Han är här han är här han är här!!!". Tänk, bara tänk om Karro gått in i duschen fem minuter senare!
Sångandet med Gospelkören på dagens mässa i Åmåls kyrka gick mycket bra, och vi får inte glömma vad jag hörde någon dam säga om Karolina, det sa mycket ^^

Resan till Fjällbacka tidigare idag var mycket trevlig! Underbart att få träffa Madeleine igen och få se hur hon bor.
Hur många får man plats i en telefonkiosk? Jag blev alldeles till mig när jag fick syn på en hederlig gammal telefonkiosk på trotoaren i Fjällbacka. Självklart fick vi den trevliga idén att kolla hur många som fick plats där inne. Jag minns inte riktigt hur många vi var där inne som mest men vi hade gott och väl fått plats några till, om inte Anton flatulerat.

Helgen var ju som sagt en konfirmand helg, och konfirmanderna skötte sig ypperligt. Vilka klippor säger jag bara! Jag och Robin hade några riktiga hjältar i vår grupp =) .

Måste bara säga att jag älskar alla mina vänner så oerhört mycket, och då inte bara de har vart med i helgen givetis. Utan er andra också! <3 Nej kära läsare, vänner och andra. Nu känner jag att tiden börjar rinna iväg. Jag avslutar här med ett citat från en konfirmand från min och Robins grupp, "Så älskade Maud Åmål att hon gav den sin ende Kurt".

1 kommentar:

  1. "jag tror karolina är lite förtjust"
    "i vem då?"
    <----- (kvinnan pekar)

    SvaraRadera