fredag, maj 23

Beck, trött och seg

Idag small det - NPFyB! Inte världens roligaste, men provet höll medelklass. Har kommit på en del väldigt klantiga fel, och en del självklara lösningar nu såhär i efterhand.
Gick hem tidigt idag, och har vart ensam hemma ända sen dess. Börjar blir riktigt tråkigt, segt och ensamt. Snart kommer mamma hem! =)
När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på Beck - Enslingen. Gunvald Larsson rules, efter KS då förstås. Efter filmen stoppade jag musik i örat, utbytte några trevliga sms med Robin och mitt i alltihop råkade jag somna. Oops!

Igår var det avslutning med kören. Det var en supertrevlig kväll, vi dansade linedance. Instruktörer var två från Wermlands Linedancers. Det var verkligen en kul upplevelse. Innan hade vi blivit tillsagda att ta med oss en huvudbonad, tyvärr passade inte min huvudbonad - en brandhjälm i plast - så bra till linedance. Men desto roligare. Efter dansen fick vi supergod mat och underbar efterrätt!

Underbart snygga hattar eller vad säger ni?

1 kommentar:

  1. Åg gudars skymning vad jag blev sugen på Beck nu då! (nej, rebecca, INTE BÄCK!) Ska nog klämma en film innan jag somnar. Hoppas det gick fint på ditt prov! Sista provet, måste kännas skönt :)

    Puss pårej goding!

    SvaraRadera