måndag, maj 26

Allt klart och mysig helg!

Sara var här och hälsade på i helgen, det vart mycket trevligt :)
I lördags var vi på gubbfotboll med Anna, Robin och Viktor. På kvällen drog vi till John med Gustaf och grillade och kollade på Eurovision. Det var trevligt och vi drogs oss hem halv fyra på söndag morgon, då solen var på väg upp.

Näst sista veckan i skolan denna veckan, betygen sattes i torsdags men imorn är sista provet - Mikrobiologi. Har läst en del sen jag kom hem och det känns som jag kan det mesta.

Idag har jag även hunnit med en tripp till skolan med Jenny, trots inga lektioner. Vi gjorde, eller rättare sagt Jenny gjorde banderoller till Bryan Adams konserten hon ska på i Köpenhamn på måndag. Jag har också införskaffat ett par skor till balen, så nu är nästan allt sånt fixat. Har bara en sjal till balen kvar. Men den har mamma redan hittat, så nu är det abra till att hon köper den till mig ^^

Studentklänning - CHECK
Kofta i fall det blir kallt - CHECK
Skor till studenten - CHECK
Balklänning - CHECK
Skor till balen - CHECK
Väska till balen - CHECK
Sjal till balen - INTE CHECK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar