måndag, april 2

Thousand miles between us now

Det är 9554.72km mellan mig och David just nu. Han befinner sig i Tokyo denna veckan. I lördags tog han sin väska, min kamera och åkte till Japan med jobbet. Det är en hel vecka innan han kommer hem igen. Det känns så tomt och ensamt. Att vara på jobbet är inga problem. Då känns allt som vanligt. Att komma hem till en tom lägenhet är inte så kontigt heller, är normalt sett den första att komma hem ändå. Det är när jag går och lägger mig om kvällen jag inser att platsen bredvid mig är kall, det är något som saknas och när jag vaknar upp morgonen efter möts jag bara av solen genom fönstret, inte solen och dom bruna ögonen som jag så älskar samt är så van vid. 


Jag har en dag på jobbet kvar sen är jag ledig i två dagar, två dagar jag ska spendera med Zeinab och Autumn, jobb i två dagar, ledig i två dagar och på den andra dagen kommer han hem. Så veckan kommer nog att gå fort trots allt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar