måndag, april 9

Min påsk 2012

De här fyra bilderna får representera påsken 2012 för min del.
I torsdags gick jag till det stora Sainsbury's som ligger inte så långt från där vi bor, då köpte jag hem lite påskliljor för att göra det lite mer hemtrevligt i min ensamhet. Än har de inte slagit ut. Asken kommer från Fossil, en butik som säljer klockor och väskor i en alldeles speciell men oooh så snygg stil. Var på Westfield White City häromdagen och köpte mig en ny klocka. Man fick den presenterad i en sån snygg ask, de hade många olika mönster på askarna och man fick välja helt själv vilken man ville ha sin klocka i. Resten av tiden har jag planerat vår New York resa samt kladdat lite i min kalender, ni vet sånt man gjorde på högstadiet.

1 kommentar:

  1. Verkar som om du ändå gjort det mysigt för dej själv, samt pysslat lite som vi andra också. Sätt in blommor,haft besök, pratat med sin dotter i telefon, städat ur skåp med gammal "bråte", skrivit rent anteckningar, löst korsord, lagat mat, tvättat etc.
    Kramar ifrån ett fortfarande snöigt Åmål

    SvaraRadera