tisdag, mars 27

En bild säger mer än tusen ord

Denna bilden gjorde min dag!
Har haft världens jobbigaste dag på många sätt. Eller jobbig var den egentligen inte, inte särskilt hemsk heller. Bara en himla massa krångel. Krångel med det som inte får krångla - att få sin lön! Så efter att ha sprunigt till banken hundra gånger, pratat i telefon massa gånger samt fått ett mejl där det står att mitt konto är stängt, fick jag äntligen min lön klockan 17.00 i eftermiddags. Bara fyra dagar och 17 timmar för sent. Har aldrig haft problem med banken förut. Har använt HSBC i tre år nu, fått lön från två olika företag men så helt plötsligt vill dom inte ta emot min lön från ett företag jag fått lön från regelbundet i 6 månader. Var så himla arg idag på eftermiddagen att jag rent av kokade! När jag satte mig på tuben på väg hem fick jag syn på bilden ovan i Evenging Standard, snacka om att den gjorde min dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar