torsdag, februari 16

Today I don't feel like doing anything, I just wanna lay in my bed

Jag verkligen avskyr de dagar när man vaknar upp på morgonen och känner att idag kommer jag verkligen inte göra någonting. Man känner sig seg och vill inte gå ur sängen. Idag har jag en sådan dag. Anledningen tror jag är för att de senaste två veckorna har jag sprungit runt överallt på mina lediga dagar och kanappt vilat något alls. Klockan börjar närma sig fem och det enda jag gjort är att ta en dusch samt plocka iordning rummet. David skickade just ett sms och frågade om jag vill hänga med och simma efter han slutat jobbet, när han frågade mig igår kväll kändes det som en super idé, men nu vet jag inte längre. Näää sluta deppa nu Rebecca, gör någonting istället! Men jag kan inte hjälpa att jag hatar att inte göra någonting, känns som att man kastat bort massa tid. 

1 kommentar:

  1. En person på TV:n sa några kloka ord någon gång under januari: - Man ska inte ha dåligt samvete för att man inte "gjort" mängder av saker en dag.För liksom kroppen , så behöver också hjärnan ha en dag att återhämta sig!!!

    Kram mamma

    SvaraRadera