söndag, februari 12

Lång vecka, lugn helg

Den gågna veckan har varit otroligt lång. Längesedan fem dagar gick så sakta, och kändes som så mycket. På jobbet börjar det trappa ner mer och mer nu när rea-perioden är slut. Men det har varit mycket att göra på fritiden. Jag har börjat åka skridskor en timma varje torsdag, himla skönt att koppla bort precis allting som händer och bara slappna av.

Eftersom veckan kändes så väldans lång har jag bara slappnat av denna helgen. Igår var jag med David till jobbet en sväng på eftermiddagen och idag har jag städat, tvättat samt tagit en sväng till Vision Express på Oxford Street för att hämta ut mina nya glasögon. Bild på dem ser ni nedan. Nu ska jag läsa Harry Potter och slappna av lite till och hoppas på att batterierna är laddade för en ny jobbvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar