torsdag, januari 12

Årssummering - Mitt 2011

Jag vet att jag är ljusår efter alla andra med att skriva min årssummering av 2011. Många av er trodde nog inte ens att den skulle komma. Men vid förra nyårsskiftet sa jag till mig själv att jag skulle glömma allt gammalt grubbel och göra 2011 till det bästa året någonsin. Vilket jag måste erkänna att jag lyckats med. Så i år har jag bestämt mig för att blogga mer. Själv tror jag inte att det kommer att gå så bra, men å andra sidan trodde jag aldrig att 2011 skulle bli det bästa året någonsin heller.



Fem händelser som varit bra det här året?

  1. David
  2. Köpte nya skridskor och började åka konståkning igen. Tog upp ett gammalt intresse som aldrig riktigt dött.
  3. Sa upp mig från jobbet och var inte ens arbetslös i 24H.
  4. Att Arsenal, som enda lag, lyckades vinna över Barcelona i Champions League. 2-1 på Emirates.
  5. Juni månad under vilken mina bröder, och flera kompisar, tog studenten samt att jag och David åkte till Paris. 
Fem saker som varit sämst det här året?
  1. September månad!
  2. Att fira jul utan familjen. Visserligen var det min och Davids första jul tillsammans men det kändes ändå konstigt och tomt att vara utan mor och farföräldrar.  
  3. Det hände ganska mycket hemska samker runt om i världen 2011, som Utöja med alla ungdomar, London Riots ets. Utöver dessa tre kan jag faktiskt inte komma på så många mer dåliga saker.
  4. ...
  5. ...
Vad har du lärt dig iår?
Att tro på mig själv ännu mer

Blev året som du tänkt dig?
Både jag och nej. Men ändå var det de bästa året någonsin!

Vilka kläder har du använt mest?
PAUL uniformen? Skämt å sido.. 
Mina mörkblåa jeans från UniQlo. Underbara!

Vad har du mest lyssnat på för musik?
  • James Blunt
  • Birdy
  • Coldplay
Vad har du tittat på?
Fotboll och Harry Potter!
Var faktiskt på bio mer gånger under 2011 än något år tidigare. Allt tack vare David. Några filmer vi såg var
  • Transformers 4
  • Hang over II (i Paris)
  • Harry Potter & the Deathly Hallows part 2
  • Tinker Tailor Soldier Spy
  • The Adventures of Tintin
Vilka människor har du hängt med mest iår?
David, Zeinab och Louise

Vilka nya människor har du lärt känna iår?
Alla nya kollegor på Skandium, Louise - var först Davids flatmate men nu även min, Josefine - en vän till flera av mina vänner i Sverige. Hon har nu flyttat till London och vi har setts några gånger. Hoppas innerligen på fler fika möten!

Vad är det vackraste du fått iår?
DAVID! <3

Vad är det bästa du läst iår?
De 6 första Camilla Läckberg böckerna.

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Ja.. Opererades, och flyttade in med min pojkvän.

Blev någon av dina vänner föräldrar iår?
Ja! Zeinab födde sötaste Autumn Lilly i September.

Vad var din största framgång under 2011?
Att jag tog tag i mitt liv, vann över mig själv och lyckades lämna PAUL.

Bästa köpet?
Kameran och skridskorna, svårt val där!

Vad har du spenderat mest pengar på?
Kläder, transport (!) och kameran!

Vad önskar du att du gjort mer?
Bloggat och tränat.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade med vänner, kollegor och David.

Beskriv din stil under 2011.
Smart casual...typ. Skjorta, jeans och converse. Enkelt och snyggt.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig summering av det gångna året. Min lista skulle bli jättetråkig! Du har verkligen gjort väldigt mycket positivt och kul saker.
    Kram mamma

    SvaraRadera