måndag, oktober 3

Glömska

Jag ska inte säga att jag glömt bort bloggen, även om det kanske verkar så. Det är bara det att jag har så himla mycket att göra just nu. Hinner knappt med att bara vara. Ganska usel ursäkt men om några veckor kommer mitt liv att ta en drastisk ändring. Hoppas att det blir lika bra som jag vill! 

Den senaste veckan har bestått av jobb, sport (därav bilden på Davids ena fotbollssko), jobb, jobb, sport, lite mer jobb och ett möte med Maria. Har ytterliggare tre dagar med jobb kvar innan jag kan andas ut och vila lite, göra vad jag vill. Senaste veckan har också bestått av olidlig värme. Igår, söndagen den 2 oktober 2011 gick jag i short och linne. I OKTOBER!! Detta är sommaren vi aldrig hade, tyvärr kommer värmen att vara borta i slutet av veckan. Men det gör inget, jag gillar hösten, så nu ska jag ladda. Ladda för höst och för Åmål. Den 20-25 oktober kommer jag och David på besök - se upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar