tisdag, september 20

Pasta Bolognese

Idag har jag varit näst intill sängliggande hela dagen på grund av smärtor jag känt av i nedre delen av magen. Har haft dessa smärtor två kvällar irad så både jag och David tyckte det var dags för mig att inta horisontellt läge igen. Inte bra att hitta på massa saker direkt efter en operation, oavsett hur bra jag än mår. Inte smart av dig Rebecca, men jag kan liksom inte sitta stilla när jag massa massa massa massa tid att ta död på och fem dagars ledighet. Visserligen har jag dessa dagar ledigt för att jag har opererats men ändå, jag är ju så pigg! Smärtorna i sig är inget farligt, det är normalt och självklart tar det tid för ett öppet sår att läka. Så inte konstigt att jag får smärtor när jag överanstränger mig. Nu slår det mig ännu en gång hur otroligt lik jag är min mor i vissa situationer. 

När David kom hem från jobbet kunde jag inte ligga stilla en sekund mer så jag hjälpte honom med maten. Vi lagade pasta bolognese samt tittade på TinTin. Nu är det snart dags för sängen här. Imorn är det tillbaka till jobbet för mig som gäller, får se hur det går. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar