måndag, augusti 25

Tandlös .. ?

Hej alla glada igen, var ett tag sedan jag var här faktiskt. Förlåt!
Men det har varit så här att jag inte har kommit in på denna sidan på min dator. Den har varit hel konstig hela sommaren. Men nu hoppas jag på bättre tider.

Gårdagen var i alla fall en riktig höjdare! Den spenderades tillsammans med Anna och Robin :) Först gick vi en promenad runt typ hela Åmål innan vi gick på Vikens B-lagsmatch. Där hände världens mest konstiga saker, som Nisse Böj, Musse Böj och "Jag har tänderna i munnen". För att förklara det sistnämnda så gick det till såhär. Anna gick och köpte tre godispåsar, en till oss var. I godispåsen låg blandat lösgodis, bland annat sånna där tänder ni vet. Jag började leka med mina godiständer, vilket varken Anna eller Robin verkade se. Tillslut stoppade jag tänderna i munnen och började äta på dom. Efter typ 30 sekunder börjar Anna och Robin också leka med sina godiständer, varpå Robin frågar mig "Fick inte du några tänder?", jag svarar "jo, jag har dom i munnen", Robin kollar konstigt på mig och säger "Neej, inte dom tänderna. Dom HÄR tänderna!" och håller fram godisen "Jaa, dom tänderna. Jag tuggar på dom för fullt.." hahah, då fattade Robin vad han sagt och vi skrattade ihjäl oss alla tre xD

1 kommentar:

  1. Vad härligt ni verkar ha det kära vänner! Kom hit snart!
    KRAM

    SvaraRadera