onsdag, juli 9

Sköna sommar!

VÄLKOMMEN! Solen har kommit till Åmål, underbart inte sant ?
Dagen för min del började tidigt idag, jag och mamma tog oss en morgonpromenad i solskenet. Lovely. När vi kom hem satte vi oss på altanen och åt frukost.
Just nu är vädret fortfarande underbart, visst det är lite moln på himlen och det blåser lite. Men det gör absolut ingenting. Sommaren är här. Hur länge har den tänkt att stanna? Två dagar?

Jag tycker att det kan ta och hända något storartat som jag kan blogga om. Men det blir inte så.. "/ haha. Men jag lovar, imorn finns det nog en del att blogga om, kanske? Eller på fredag? xD

Igår var i alla fall jag och Gustaf en sväng till kyrkberget för att äta våfflor. Mums. Men det var lite kallt. Efter det tog vi oss en promenad runt i Åmål innan vi satte oss på södra kyrktrappen. Självklart var jag tvungen att få skavsår till råga på det kalla vädret. Skorna jag hade gick jag med i 5 dagar i Rom, och inte ett enda skavsår. Men när jag väl gått in dom och går en kort sväng i Åmål kommer skavsåren och en jätte blåsa på lilltån.

Puss på er alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar