torsdag, maj 15

Vad tänker killar.. egentligen ?

Nu sitter jag här när jag egentligen borde plugga, fy skäms Rebecca!
Snart ska jag träffa Karolina och Anna också, och sen blir det kör och plugg efter det då kanske? Idag slutade jag tidigt så jag gick mig en trevlig promenad i skogen med min kamera innan jag gick hem, och i skogen träffade jag på en trevlig överraskning - Mamma! :)

Tidigare idag inträffade detta när jag satt på en bänk med mina två närmsta manliga vänner John och Gustaf, jag hade följt med min trevliga tremänning Ingrid till skolcafeterian och lämnat kvar min väska hos dom eftersom jag inte orkade ta med den. När jag kom tillbaka fick jag frågan:
'Rebecca, vad är det mest troligt att vi skulle finna i din väska om vi börjar rota.. ett mensskydd eller en kondom som du har gjort en knut på och i den ligger det sperma. På kondomen har du skrivit "Kocken" för att du ska ha den som kär ägodel?'
Vem av dom som sa vad är irrelevant men kille 1 sa mensskydd, vilket kille 2 tyckte var alldeles för grovt så han var ju tvungen att komma på något mindre grovt.
Jaa, nu sa dom inte Kocken utan ett namn, men ni som vet vem Kocken är kan ju skratta.. eller gråta. Vilket ni själva känner bäst för.

1 kommentar: