torsdag, maj 29

Läkaren, ledig och HerrP

Nu blir de bara färre och färre, dagarna till studenten alltså.
Idag blir det återbesök hos läkaren, så jag vet att alla värden är som de ska. det betyder ingen sista fysiklektion för min del. Lite tragiskt, men jag får söka upp Lennart och säga hej då till honom :)
Idag ska jag även skriva klart examinationsuppgiften i Svenska B, det allra sista jag gör i skolan. Kan det bli mer underbart?

Dagens låt är utan tvekan Mercury Rev - The Dark is Rising, låter kanske inte så trevlig men den är sååå fin. Bara för att jag har valt en Dagens låt så måste det ju finnas en Dagens person, valet till den är inte heller svårt, HerrP. Så stilig i sin kostym och världens vackraste isblå ögon. Jag smälter... Viktor håller med till 98,7%.

2 kommentarer:

  1. Gött att du är klar med allt snart!
    De övriga 1,3 % tillfaller den andra mannen på min lista, om du minns? '

    Han som sjunger i Mercury rev har minst sagt en speciell röst, om det är positivt eller negativt låter jag vara osagt. Nu ska jag blogga om HerrP

    SvaraRadera
  2. VEM FAN ÄR HERR P?

    SvaraRadera